.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمت رسانی 30 پایگاه سلامت به مسافران نوروزی
30 پایگاه ایمنی و سلامت در مازندران به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش شمال نیوز:لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران  گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 96 در 30 پایگاه در استان، با هدف ارتقاء آگاهی و تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ها در طول سفر با رویکرد متفاوتی نسبت به پارسال اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این پایگاه ها حدود 2 هزار عضو جوان داوطلب آموزش دیده از 25 اسفند 95 تا 14 فروردین96 به مسافران خدمات ارائه می کنند.

احمدی با اشاره به برپایی خیمه های نماز جهت اقامه نماز مسافران در کنار پست های ایمنی و سلامت، گفت: برپایی کلبه های کودک جهت بهره برداری کودکان از فضای دوستدار کودک از دیگر خدمات این پست ها است که در زمان استراحت، والدین می توانند فرزندانشان را به اعضای جوان ما در این کلبه ها بسپارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: کودکان با حضور در این کلبه ها، در کنار استفاده از سرگرمی ها، با کشیدن نقاشی هایی با موضوع امدادی و بشردوستانه به همراه دریافت جوایز، در چهارمین جشنواره آشتی آشتی شرکت داده خواهند شد.

احمدی از برگزاری چهارمين جشنواره عكس و فيلم بشردوستی با هدف بهبود نگرش در رفتارهاي ترافيكي جوانان و نوجوانان و نيز رفتار های امدادی و بشردوستانه هموطنان در سفر خبر داد و گفت: انعكاس اين رفتارهای انسان دوستانه در قالب نمايشگاه های مختلف می تواند نقش موثری رادر ترویج و نهادينه ساختن فرهنگ ترافيک در آحاد جامعه ايفا کند.

وی اجرای طرح سحاب در محل تجمع مسافران نوروزی را از دیگر خدمات این طرح برشمرد و افزود: در طرح ایمنی و سلامت نوروز 96 در مازندران، 15 تیم گشت سحاب در قالب سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه در پارک ها، تفرجگاه ها و اماکن شلوغ و محل تجمع مسافران به صورت پیاده یا سواره تردد و اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: درهمه این پایگاه های برپا شده، ایستگاه سلامت جهت تست قند خون و فشارخون به صورت رایگان برای بیماران نیازمند مستقر شده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.